Toimitusehdot

Verkkokaupasta vastaa ja sitä hallinnoi Gonsul Oy, Y-tunnus 2683931-4. 


Tuotteita myydään sekä yksityishenkilöille että yrityksille.

 

Verkkokaupasta tilaaminen

Verkkokaupasta tilaaminen tapahtuu poimimalla haluttu tuote. Tuotteelle asetetaan haluttu lukumäärä ja se lisätään ostoskoriin. Ennen tilauksen tekemistä asiakas voi tarkastella ja poistaa tuotteita ostoskorista tai perua koko tilauksen. Tuotteet ostetaan etenemällä ostoskorissa ohjeiden mukaisesti eteenpäin ja syöttämällä pyydetyt tiedot. Tarkista tilauksen yhteenveto ennen tilauksen lähettämistä. Tilaukseen liittyy aina asiakkaan maksuvelvollisuus.


Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilaus syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen suositushinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys hinnassa.


 

Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilauksen lähetämme asiakkaan sähköpostiin tilausvahvistuksen.



Hinnat

Hinnat pitävät sisällään arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Selvät hintavirheet voivat johtaa tilausten perumiseen kts. kohta Verkkokaupasta tilaaminen. Ostamalla verkkokaupasta asiakas hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia ja mahdollisesti tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.



Tuotteiden toimitus

Tuotteiden toimitus hoituu helposti sopimuskumppaneidemme avulla (Posti ja Matkahuolto sekä tarvittaessa muut rahtipalvelun tarjoajat).

 

Toimituskulut sisältävät posti / rahti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Suuret paketit esim. kuntolaitteet toimitetaan rahtina lähimmälle maantasolla olevalle ovelle. Pienemmät tilaukset toimitetaan postipakettina tai Matkahuollon palveluilla. Isommat tilaukset, kuten yli 35 kg painavat kollit, toimitetaan Postin rahtina, Matkahuollolla, Kaukokiidolla, Kiitolinjalla, Transpointilla tai muulla vastaavalla Alignpilates.fi sopimuskumppanin tarjoamalla palvelulla. 


Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-4 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita tai tilauksesta kasattavia, toimitusaika on yleensä 1-4 viikkoa. Posti säilyttää tuotteita seitsemän päivää, jonka jälkeen tilaus palautuu takaisin lähettäjälle (HUOM! ei koske erikseen tilattua rahtia esimerkiksi pilateslaitteille, jotka vaativat aina kuljetuksen tilauksen). Noutamatta jääneestä ja takaisin varastoon saapuneesta tilauksesta voidaan periä 20€ kertakorvaus. Korvauksen tarkoitus on kattaa tilauksen käsittelystä, pakkaamisesta, lähettämisestä ja palautuksesta aiheutuneet kulut. Palautunut tilaus voidaan lähettää uudelleen, mikäli asiakas ei halua perua tilausta kokonaan.


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.


Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa. Toimituksen viivästyessä yli 14 arkipäivää ole yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@alignpilates.fi tai puhelimitse 050 466 7269 klo 8.00 - 18.00.


Asiakaspalautuksista, tuotteeseen tutustumisesta, tuotteen vaihtamisesta ja hyvityksestä on kirjoitettu erikseen. Tekstiin pääsee TÄSTÄ LINKISTÄ tai sivun alareunassa olevasta linkistä "Asiakaspalautukset".